27.8.2011

Ihan vaan jotain :)

Näin aamutuimaan pää pökkyrällä, ei taida järkevää juttua tulla. Eilen illalla sain ladattua kuvat tähän. Pikku neiti ei sitten suostunutkaan yksin nukahtamaan, joten tämä jäi kesken. Meinasin nukahtaa itsekkin otsa pinnasänkyä vasten, oli niin kauhea väsy. Koppasin neitin kainaloon ja kömmimme meidän sänkyyn. Minä taisin nukahtaa ennemmin.
Heräsin johonkin aikaan siihen kun isäntä kysyi lähdenkö saunaan ja alkoi siirtämään neitiä omaan huoneeseen. Kai olin mutissut etten lähde. Ja hyvä niin, nyt suht virkkuna tässä naputtelen kahvikupposen kera. Neiti vielä nukkuu. Rankkaa se on lapsillekkin seilata hoidossa.

Kuvat meidän pihasta. Eilen olisin napsinut lisää kuvia, mutta "Akussa liian vähän virtaa kuvien ottamiseen", HÖH sanon minä! Ja tästäpä muistinkin että nyt on etsittävä se laturi *hihih*
Nämä kuvat viikolla yksi ilta otin, kun pienten päiväunien jälkeen olin omat akut ladannut jollain super virralla. Oksasakset ja saha viuhui, puussakin kiipesin (sitä en olekkaan lapsuuden jälkeen tehnyt, kova kiipeilijä olin :)   ). Pihassa on paljon vanhoja puita, osa oksista on kuollut ja osassa muutama pikku lehti kituutta. Nyt näyttää paljon siistimmältä, tosin vieläkin jäi hommaa.

Ideoita tulee kuin sieniä sateella!  Tuonne yhteen nurkkaan vaahteran tykö olisi mahtava saada vanha rautainen penkki, puun oksaan lyhty... Pieni puutarhavajakin olisi tarpeen. Nyt kottikärryt on venevajassa, kukkaruukut yms padat vanhassa ulkovessassa, oksasakset ja saha missä lie... Miten olisikaan mukava lähteä tekemään jotain kun tarvittavat tavarat on yhdessä paikassa!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistä!